Här är jag. I egen hög person

Tjena kompisar! Födelsebarnet i egen hög person. Har blivit firad idag och väcktes först av skönsång av mamma och Beckis och öppnade presenter som jag själv hade valt. Därefter åkte jag till skolan och hängde med min grupp och bjöd på bakelser som visade sig vara jätteäckliga. Dessutom var dom helt mosade för mamma skjutsade dit mig och körde som en biltjuv.

Ville känna mig lite nyttig så jag stannade kvar i skolan och pluggade. Av med skorna och lotusställning i skönaste soffan i skolan och där satt jag och läste och ströck under varenda mening i två böcker. Därefter hem och sen firades lilla jag. Pappa kom, min kusin Elsa kom med mor och far, mina systrar, mamma för att hon bor här och Daniel. Hela min släkt från mammas sida om man inte räknar med mina tusentals sysslingar. Fick en Frölunda Indians-halsduk, middag med mina systrar (och Daniel skall visst vara med), parfym, välbehövda pengar, världens finaste (och dyraste berättade hon) rosar av Ellen, lite mindre av pappa, champagne av Daniel vilket var väldigt frikostigt av honom och lite smått och gott.

Födelsedagsutgång när
Denise Lopez kommer till stan? Öh. Nej.

Pözz.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback