Hej från sängen!

Har skrivit på min hemtenta hela dagen och har fruktansvärt ont i ryggen och tänker inte röra mig mer på hela kvällen. Mina aggressioner är inte riktigt försvunnit ännu och när grannen började borra åtta på en onsdagskväll fick han reda på vad jag tyckte om. Problemet är att jag inte vet vilken granne det var så jag skrek bara det högsta jag kan och hoppades på det bästa.

För en halvtimme sedan hörde jag oljud igen och blev rejält förbannad. Vad är det för stolpskott som för oljud nu. Vem dom var klockan är eller har fanskapet inte ställt tillbaka klockan fem timmar. Det visade sig vara mamma. Andra gången. Inte första.

Imorgon ses vi prick 13:00 utanför expeditionens brevlåda Kärztin. En minut försent så går jag dom 50 meterna till dig. Du kan väl säga till Lisa att börja skriva på hemtentan och inte bara läsa. Pratade med dom, eller med Kärztin vid fem och då hade Lisa börjat läsa i böckerna.

Och lite om Guldstriden. Fortfarande övertygad om att vi vinner på söndag. Vi spelar för att vinna och för att lägga mål som AIK inte riktigt förstått att man skall göra. Hur många 1-0-matcher har dom inte spelat? IIIFFFFKKK!

Kommentarer:
Postat av: klasse

"Lägga mål"? Säger man så i götlaborg? Så säger turkarna i sthlm. :)

2009-10-29 @ 11:07:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback