Helgen

Var ute i helgen. I fredags med klassen då vi började på Bliss vid sju och sen till Andra Långgatan. Jag vet, inte mitt val. Var på KingsHead där någon tjej kom fram och sa att ägaren tyckte jag var snygg och ville ha mitt nummer. Det ville inte jag men då sa hon, men hallå han äger juh hela fucking stället. Han var säkert bara en bartender eller nisse men även om de var ägaren så är det inte att man dör för att man blir imponerad. Wow! Ägaren till Kings Head!Stort, stoppa pressarna.

Tanken var att vi skulle till Styrbord Babord men vi kom aldrig så långt. Vår klassis jobbar där i garderoben men de andra blev rejält i gasen så vid halv ett, först av alla, åkte jag hem. På lördag hade Lizzie födelsedags/inflyttningsfest och sen blev det in till stan. Vart lite drama men jag var inte inblandad och som åskådare är det alltid party.


Kommentarer:
Postat av: Sara

Det är ca 10 pers som har procent i kings head, så det är bara bullshit.

2009-10-06 @ 00:16:14
Postat av: anna braun

haha surprise surprise :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback