Jag ba va

Såg på The Doctors i måndags och det var helt absurt.  Joan Rivers var gäst och de pratade om plastikoperationer of course. Hon hyllade hennes operationer och dom hyllade hennes operationer. Jag ba va som Stureplans Vackraste brukade skriva när kommentarer är överflödiga. Eller tänker jag fel nu? I alla all. Kommentarer överflödiga. Men hon har varit med i Nip/Tuck så hon har humör vilket är ett pluspoäng då det är hennes jobb. Humor alltså.

Apropå humor och komiker måste jag säga FY FAN VAD PETRA MEADE ÄR DÅLIG. Med handen på hjärtat så vet jag att jag skulle vara roligre och jag skulle till och med tänka mig att skriva min egna skämt.


Fan vad jag höjer mig själv till skyarna när jag aggressionera vägrar lämna min kropp, själ och sinne. Vrede äger denna kropp och djävuel min själ. Kroppen får jag behålla själv. 


Kommentarer:
Postat av: Aleks

Hehe, Anna du är badass

2009-10-28 @ 23:47:15
Postat av: Retox

Jaaa, Petra Mede är så jävla värdelös, hon bara skriker och nämner några fula ord och så skrattar hon åt sig själv, som för att markera att "här var det kul" precis som ett burkskratt i en sitcom. Vem fan fick för sig att kvotera in henne?

2009-10-29 @ 10:43:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback