Jag kan inte undanröja mina källor

En av ganska många saker som är roligt med min pappa är att han alltid är vansinnigt orolig över mig. Att han är orolig är i och för sig inte kul men dess uttryck de tar. Efter varenda helg ringer han alltid och säger:

Jag hörde att du var ute i helgen.
Öh ja.
Och att du var aspackad.¨
Nej det var jag inte.
Ljug inte nu Anna.
Men jag...
Tycker du verkligen att det är coolt att vara aspackad?
Men jag var inte...
Jo jag har hört det.
Vaddå hört?
Jag har mina källor.
Vaddå dina källor?
Ja.
Vilka?
Jag kan inte undanröja min källor förstår du väl.


Hans källa är min blogg.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Är det därför som det är så få bilder på dig själv i bloggen nuförtiden?

2009-10-29 @ 18:44:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback