Kolsyre-is

I helgen firas Halloween vilket innebär att det är kolsyre-isens högtiden. Jag kommer ihåg min första och enda jag sett kolsyrei-s live. Min pappa skulle till sin bästa vän och min gudar och bertättade att Håkan hade en överraskning för oss barn. Jag älskar överraskningar och presenter och blev helpeppad. När vi kom dit visade det sig att the big surprise var kolesyre-is. Jag kan förklara med ord hur besviken jag var. Jag förväntade mig en bil, pool, ponny, ja vad som helst förutom kolsyre-is. Dessutom gick jag i åttan(!!!!), det var långfredag och det enda som gick på TV var filmer om Jesus.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

NU hänger jag nog inte riktigt med. Är kolsyre-is och högtider synonymt i Göteborg?

2009-10-29 @ 18:43:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback