Lite svenska, lite engelska, lite coolers

Idag känns det som om jag går runt med Linda Rosings mjölkpattar och Anna Books "kurvor". I do not like this at all!!!

Jag var på premiären....ja så fancy är jag....på Bröllopsfotografen med Nickie, Lina och Sofia igår. Jag tyckte inte alls om filmen men det känns lite ofint att säga när man blir bjuden. Jag skratta en gång och då skratta bara jag. Kjell Bergqvist spelar en avdankad skådis och visade sin wall of fame. 9 löp hade han och när man har 10 är man odödlig sa han. Sen fick man se vilka han var på och det var hur han blev av med sin ballongmage och sådan skit. Det tyckte jag var kul.

Här hitta jag en bild på Nickie och Daniel från igår. Alltså inte min franska-Daniel utan en annan.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback