Made

Becka kommer in mitt rum och jag frågar vad klockan är. Halv två svara hon och jag får panik. Kastar av mig kläderna för att hoppa in i duschen för klockan två hämtar pappa upp oss för guldmatchen börjar tre. Sen kommer jag på att det är lördag och inte söndag idag och känner mig lite dum. Men jag hade känt mig dummare om jag hade stått utanför porten klockan två med IFK skrivit på pannan.

Var ute och åt igår med mina syskon och Daniel och jag är ledsen att meddela att nästa gång får du inte hänga med Daniel när vi skall syskonmysa. Du märker juh själv hur det går. Att vi alltid tjafsar och du säger att jag är orättvis och borde lära mig när man skall hålla käften och jag säger att dina argument inte håller och du är dum i huvudet. Sött par, eller söta, gulliga bästa vänner. Vi fyra gick till Bliss därefter och det var inget bra. Man brukar juh säga att jag vill inte gå till det ställe som vill ha mig som gäst.

Extrasängen är i mitt rum. Oroväckande nära min så det nästan ser ut som en dubbelsäng. Daniel brukar säga att han skall sova här men det slutar alltid med att han försvinner under kvällen men igår hade jag intebn turen på min sida. Innan han gick sa han; jag kollade på dig när du sov och gud vad vacker du är.....not. Du ser fördjävlig ut. Ringer sen. Puss.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback