Moget

Igår hade jag och Ellen ett litet bråk. Jag ville se på film för jag hade hyrt två stycken som en perfekt avslutning av min födelsedag och Ellen och hennes icke-pojkvän ville med se film. Just nu har vi bara en dvd i vårt hem för jag råkade göra sönder min när jag dammsög för att göra en lång historia kort. Den var i alla fall min, bara min, och den vi har nu är allas så jag tyckte inte det var självklart att Ellen skulle ha dvdn.

Jag fick den till sist men innan fick jag veta att Ellen var den mogna vi familjen. Av henne själv såklart. Hon undrade varför det såg ut som om jag skulle börja gråta men då fick jag förklara att jag inte var ledsen utan rädd. Jag blir rädd när Ellen blir arg för vad hon skriker, slår i dörrar och man får veta att hon hatar en och man inte är hennes syster. Men det gjorde hon inte igår så hon kanske har blivit mogen och mycket möjligt den mogna i familjen. Jag är det inte och pappa är det inte.

Fick födelsedagskort av farmor och som alltid stod det:

Farmor
(Ulla L.)


Som om jag inte skulle veta vem min farmor är.

Kommentarer:
Postat av: jule

ASSÅ ANNA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAAH



Som vanligt. Minns det här. Det är så JÄVLA absurt roligt. att jag skiter ner mig.



från farmor

(ulla L.)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback