Puzz

Tjena kompisar och klassis Oscar (erkänn du stavar med c. Jag känner det på mig. Är lite synsk om du inte märkt det innan).

Idag är det fredag (nähä) och jag skall ut och äta middag med Nickie och Lina och sen ut och träffa Daniel. Han ringde precis och frågade om han fick köpa min oanvända röda jacka. Hade det varit vem som helst annan hade jag sagt ta den, man ser ut som ett stoppljus i den. Men du är det Daniel, min bästa vän förvisso (med dig Alex. Glömmer dig även om du inte verkar förstå hur telefoner fungerar i London), men han är så sniken att jag inte vill. Jag vill ha 2000, en bil och ett ligg. Han kommer få den men först skall jag hora till mig några drinkar från hans pappas Amex. Alltså Daniel har ett som är kopplat till hans jag skall inte hora mig för Erro eller Error som vi i Sisjön kallar honom.

Puzz med z. Apropå puzz eller pussy så radera jag en massa sms dag och snubbla över ett av Daniel. "Vad är du? Kom nu! Rör på pussyn för fan". Trevlig gentleman.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback