Starstrucked

Kommer ni ihåg Weibull som var med i den rätta för Rosing? Såg honom på stan i tisdags. Jag var så nära honom att jag hade kunnat nudda honom om jag ville. Det ville jag självklart men det var stort. Ännu en sak jag kan kryssa för i min lista "10 saker jag måste göra innan jag dör". Stort, stort, stort. Är fortfarande starstrucked.

Nu skall jag se på säsong 4:s första avsnitt av Friday Night Lights och sen skall jag ta mig till bibblan och skriva ut min hemtenta. Och Kärztins. Och Lisas. Det är sån jag är. Jag ställer alltid upp i vått och torrt. Sen att det var jag som frivilligt sa att jag kunde göra har inte med saken att göra.

Kommentarer:
Postat av: Sarah

Kan du snälla aktivera facebook.

Postat av: Anonym

Var hittar du första av säsong 4a? tpb verkar inte funka... Grym serie.

2009-10-31 @ 12:19:31
Postat av: anna braun

men jag hatar facebook och facebook hatar mig.



här har du kompis:



NightLights/_season/4/_episode/1/_search" rel="nofollow">http://www.sidereel.com/FridayNightLights/_season/4/_episode/1/_search

2009-10-31 @ 15:32:00
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Kompis

Tackarrr, blir mys de..

2009-10-31 @ 18:22:57
Postat av: Kompis

Tackarrr, blir mys de..

2009-10-31 @ 18:24:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback