Tjena kexet. Här sitter du och smular

Sitter i bibblan och har skrivit ut min hemtenta. Plus alla andra arbeten för datorn fick fnatt. Kan inte riktigt förmå mig att gå hem och undrar vad jag väntar på. Är det på bättre tider får jag vänta länge.

Imorgon kommer mamma hem så jag gick två timmar tidigare än vad jag behövde för att städa. Jag kom i och för sig inte längre än till mitt rum för dammsugaren "typ" explodera. Vi fick den av pappa och jag undrar varför. Jo för att den är sönder.

Apropå pappa så pratade jag med honom idag. Han är sjuk. Jättesjuk. Ellen hade frågat vad han hade i feber och han hade svarat: jag vågar inte ta tempern. Jag känner att jag har så mycket feber så om jag tar den kommer jag bara må ännu sämre. Jag vill inte veta. Imorgon åker han iväg på bröllop över helgen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback