Underbara tisdag

Idag är dagen med stort D och ja....man skulle säga att den är viktigare än the D-day. Det är min födelsedag! Jag fyller 23 trodde jag men jag fyller 24 och det känns sådär i med att bor hemma oh fortfarande pluggar. Aja. Ni behöver inte köpa något stort till mig utan det räcker om det dyrt och där kände jag mig som pappa.

Mitt internet fungerar på min dator men internet explorer gör det inte så jag har mammas dator och har ingen aning om vad jag skall göra. Jag är det för inställning jag råkat trycka på eller har kommer jag aldrig komma in där igen. HJÄLP!!!!

Skall snart till skolan på föreläsning om vad vet ja. Allt kan man inte ha koll på. Sedan blir det nog biblioteket en stund och sen tisdagsmarathon på femman innan sömn och min födelsedag. Om jag skall vara ärlig så betyder faktiskt inte födelsedagar så mycket längre. Det är faktiskt inte detsamma när man inte är en hel familj och pappa måste vara hemma igen innan nio för att det en arbetsdag imorgon.

Bad Kärztin skicka några kort som hon tog i fredags och som jag sa, fan vad snygg jag är (värsta Daniel) när jag såg dom. Det tyckte jag INTE när jag såg dom i söndags i nyktert tillstånd och när de inte var frimärkssmå längre. Va fan Kärztin det är knappast något fel på mig utan det är fotografens fel. Det är det alltid.

Idag skall jag fan komma i tid till skolan. Spelar ingen roll hur lång tid jag har på mig utan det slutar alltid att jag börjar påbörja något som gör jag blir försenad.

Kommentarer:
Postat av: E

får väl säga grattis då ;)

2009-10-20 @ 11:46:31
Postat av: addeboiii

grattis

2009-10-20 @ 11:53:02
Postat av: Elle

Grattis Anna!

2009-10-20 @ 12:13:37
Postat av: tovan



Grattis!!!

Postat av: hd

Grattis!!

2009-10-20 @ 12:39:02
Postat av: Matthew

Du fick en fin present av oss från Malmö igår, det var för din skull som vi valde att missa alla målchanser...

2009-10-20 @ 12:44:24
Postat av: Mattias grannen

Grattis GRattis på den stora dagen

2009-10-20 @ 13:36:09
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: lobster

du fyller år imon!

2009-10-20 @ 14:28:41
Postat av: W

Grattis!

2009-10-20 @ 14:33:48
Postat av: b

Fan jag har för mig det var den 21a. stalkervarning i vilket fall, grattis.

2009-10-20 @ 15:01:25
URL: http://averagerob.blogg.se/
Postat av: JULLE

GRATTIS SNYGGVE

2009-10-20 @ 23:44:10
Postat av: anna braun

tack för gratulationerna men jag tänkte fel. vet självklart att jag fyller år den 21 men hjärnan koppla fel så jag skrev idag istället för imorgon. aja. ni gratta mig och det tyckte jag om. mer sådant. jagg fyller år på torsdag, fredag och lördag igen! hehe

2009-10-21 @ 23:47:55
URL: http://sellouts.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback