Underbara torsdag

Idag skulle hemtentan lämnas in och imorgon klockan 9:00 börjar en ny kurs. Lite taskigt kan man tycka då det inte ges något tillfälle för tentaöl.

Vägrade att åka hem efter jag hade lämnat in min tenta så jag och Kärztin luncha, hängde på stan och sen var jag hemma hos en stund och fick massage. Hon är guld värd min Kärztin även om hon skämdes över mig som gick runt med min IFK-halsduk. Man är inte IFK-fan bara de dagar de spelar match utan året runt.

Imorgon skall jag, Ellen och Becka äta middag ute. Min födelsedagspresent av dom och de skall bli kul att spendera kvalitétstid men min systrar. Det finns dock ett problem, Daniel har bjudit in sig själv. Lördagen blir med antagligen lugn för att vara bakfull på guldmatchen finns inte.

Kommentarer:
Postat av: Mike

Ja vilken ifk-fan du är som såg göteborg-hbk på hardrock... Stort!

2009-10-29 @ 20:43:31
Postat av: anna braun

jo för det finns bara 20 000 ifk-fans. biljetterna var slut

Postat av: Hang the DJ

Anna Braun: Nehä du, där har du fel.

Fanns ett gäng kvar på O...



Varför skämdes Kerstin?

2009-10-30 @ 09:53:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback