You're my sunshine

Saker som stör mig idag:

Att mamma köpte hem fel fetaost och trodde att jag inte skulle märka det.
Människor som skryter att de läser ut en bok i veckan.
Blondinbella läser alltså enligt henne mellan 1-2 timmar varje kväll. Kan tänka mig att hon hoppar över lördagen men hon läser alltså ut EN bok på 6-12 timmar. Det är inte snabbt.
Faddes ADHD. Eller människor med ADHD som drar upp det hela tiden. Han har inte ADHD, han är ADHD.
Att PS! I love you är en skitfilm
Två obetalda mobilräkningar som jag tänker fortsätta ha obetalda

Saker som gör mig glad:
Det regnar, är kallt och blåser. Är det bra? Precis. Nej. Så inget.
Nej men att jag är ett geni är väl alltid positivt.

Kommentarer:
Postat av: mjau

du är en härlig kvinna du!

2009-10-11 @ 22:29:54
Postat av: Jens

När skall du ha en frågestund egentligen?



Och är det inte dags för en boobsbild snart igen?

2009-10-12 @ 13:55:04
Postat av: tauer

Hur gick det för Frölunda när DIF va på besök senast? =)

2009-10-12 @ 18:51:07
Postat av: julle

jag vill också va poppis och få frågor om frågestund!!!!!!!!!!! du ba *BloggstjÄrna



asså....... JAG HATAR PS I LOVE YOU. helt vidrig är den

Postat av: Anders

Anna! jag hade glömt bort din blogg! dags att börja läsa igen!

2009-10-13 @ 13:36:22
Postat av: Ida

Hej Anna. Jag tänkte bara fråga om det var dig jag såg i dag inne i nordstan. Du stod och bläddra i en tidning medans din kompis stod i kön till kassan. Tänkte gå fram och fråga men visste inte om det var du eller inte :P Hoppas du svarar oavsätt och din blogg é super härlig! Kram

2009-10-13 @ 17:15:28
Postat av: eeee

Du är en riktig kvinna anna, ge oss bilder...

2009-10-13 @ 18:08:07
Postat av: anna braun

ida: ja det var jag! gratisläste med chippenesen skulle köpa kuvert och frimärke

2009-10-13 @ 21:35:39
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Ida

Det var väll det jag trodde :)

2009-10-14 @ 16:13:46
Postat av: Hans

Beror väl på vilken bok det är. Läs ut Gravitationens regnbåge på under 100 timmar och skatta dig lycklig. En jävla omvälvande upplevelse, oavsett antalet investerade timmar.

2009-10-16 @ 00:39:11
Postat av: Hans

Alltså: klart att enkla skitböcker slinker snabbt igenom, men ger de så mycket? Man måste träna upp skallen precis som man tränar musklerna. Med detta inte sagt att BB inte är obildad idiot. Dubbla negationer har puckon speciellt svårt att greppa. Dags att sova ruset av sig.

2009-10-16 @ 00:44:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback