Zero

Det här var inte roligt. Man tänder eld lika lite på en svensk flagga som en Ibrahimovic-tröja. Tror du att han inte ville göra mål?

Nu när det står 1-0 till Portugal så blir det absolute ingen VM-biljett för Sverige och det känns sådär men ändå lite okej. Man vill så gärna att Sverige skall vinna och blir heltaggad för att sen bli besviken. Som med Eurovision. Vi tror alltid att vi skall vinna för vi vill så gärna men vi vinner aldrig. Men jag älskar vårt landslag för att de får mig att hoppas.

Får börja släktforska och se vad jag har för blod i mig så jag kan heja på ett lag som spelar i VM. Drogba sköt Elfenbenskusten till VM tidigare idag men jag tror inte det hjälper mig något. Farfar var österrikare och det är så exotisk jag blir och Österrike har ungefär lika stor chans att ta sig till VM som Malta. Alltså ingen. Noll. Zero.

PS! Förlåt Olle för jag skämtar mycket om DIF:s bedrifter i Allsvenskan. Nu vet jag hur det känns att heja på ett lag som förlorar och det är inget kul. Jag älskar juh dig! Och du mig! Eller? Eller? Eller? Hehe.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback