Det är ett skämt

För några månader sedan köpte jag en massa på ebay. Verkligen en massa. Nu har jag i princip fått allting och precis som i vanliga livet ser allt mycket bättre ut på bild än i verkligheten. Köpt 15 armband av samma säljare som hade huuuuur fiiiiiina som helst som jag tänkte ge till mig själv, nära och kära och mig själv. Det är ett skämt. Så fula är dom. Jag kan inte ens ge bort dom till någon jag ogillar för så svåra är dom.

Fick ett mail från en säljare som löd:

My husband and I had to go out of town yesterday because of a family crisis and I did'nt get back until late last night.

To much info!

Har tejpat ihop mina fötter i en halvtimme nu och väntar på att Amela ge mig klartecken så jag kan ta mig till vagnen och möta upp henne. Varför är det aldrig jag som ger andra klartecken utan bara väntar på dom? Hmmm.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback