Don't be a fool, stay in school

Jag har en kompis i min klass. Hon presenterade sig som Kathrine men jag glömde av hennes namn och kallade henne Kerstin. Nu var det så att hon inte ens hette Kathrine utan hade presenterat sig som Therese. I alla fall så var hon (DU!) inte här imorse och pjäsen läser min blogg. Så vad har du för anledning? Hände du på Chezan hela natten eller igår eller hade pyjamasparty med röttotten i klassen? Så maila mig nu så skall du få en sak. Du behöver det i med att du aldrig är i skolan. Nej men jag har bara missat en föreläsning sa du sist. Ja det har du om en egentligen betyder 4. Don't be a fool. stay in school. Fast du kanske har Anna Anka som idol. Hon som tycker det är underbart att amerikanska mammor inte tvingar sina döttrar att läsa vidare utan det är mycket bättre att hitta en känd eller rik man.

[email protected]

Gick på min syster på vägen till skolan och det är lycka. Från ingenstans dyker grisen upp och jag får andas samma luft som henne mellan sju hållplatser. Det är stort.

Har fortfarande skavsår som gör ont som fan. Går på tårna på ena foten och ser ut som en invalido. Tog på mig solglasögonen när jag gick hemifrån imorse när solen inte hade gått upp en för jag vill i alla fall se ut som en cool invalido. Kände mig som P. Diddy när jag märkte att ingen annan hade solglasögon och Ellens första fråga var, ser det ut som det är någon sol ute? Eller nej, hennes första fråga var, bra du matchar skorna. Men hallå jag måste ha på mig dom jag har skoskav och allt är Daniels fel. Han tvingade mig runt på stan i tisdags när hans pappa fyllde år. Kunde han inte bara köpt en trislott som vanligt och tagit tillbaka den om det var någon vinst. Så min Daniel fungerar.

Kommentarer:
Postat av: christian

fan vad bra du är.

2009-09-18 @ 15:14:56
Postat av: D MAn

Btw it was my mother b day hell for my father u know

2009-09-18 @ 15:20:29
Postat av: herrsaer

Det var inte så att din syster var så pikant och fällde kommentaren med Karl Vesterberg i tanken?

2009-09-18 @ 15:38:22
Postat av: s

Bilder. Saknas.

2009-09-18 @ 23:27:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback