Ensam och ful?

Nu kom fastis & co så då är det ingen idé att försöka sova så jag kan lika gärna ta mig till skolbibblan och kolla lite på litteraturen till första delkursen och få inspiration (precis som modebloggare får inspiration) till uppsatsämne. Om någon vill veta krockar mina föreläsningar imorgon vilket kan bli spännande. Förut så krockade aldrig någon för jag brukade inte gå på fredagsföreläsningar men nu i början av terminen så anstränger man sig alltid lite. Köpte anteckningsböcker, almanacka och färgglada pennor i tisdags. Nästa tisdag ligger dom säkerligen i papperskrogen.

Hatar min Emil. Min fisk. Jag hatar honom för att han finns och för att han ger mig dåligt samvete så jag ger mer än gärna bort den. Hoppas elementkillarna som är här ser min lapp:

Är du singel? Ensam, ful och vill ha sällskap? Ta med Emil hem då! Han är social, bits inte och jag misstänker att han är bisexuell så theh som kille, det spelar ingen roll. PS! Har dock hemskt morgonhumör.


Kommentarer:
Postat av: christian

grymt kul, hoppas dom såg lappen.

2009-09-04 @ 15:01:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback