Från det ena till det andra

Har lite svårt att somna så jag har precis sett klart på Vera Drake och lipat som ett litet barn och i brist på annat så surfar jag runt lite. Läste en intervju med Rasmus Elm där han berättar om vad han tycker om "utanför idrotten":

Komikern Johan Glans. Jag skrattar bara jag ser honom.

Sådant behöver inte nödvändigtvis vara något positivt. Hade jag hört det om mig hade jag inte gjort tummen upp direkt.

Aja. Från det ena till det andra så visas Tiestos Elements of life på MTV nu. Han gästade Göteborg i torsdags och människor tyckte tydligen att han var jättebra. Är det bara jag som tycker det men det här är fan inte musik. Det är löjligt. Jag hade inte ens gått om någon hade betalt mig för att göra det.



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vad är grejen liksom? Känns som frikyrko-house.

2009-09-06 @ 12:31:06
Postat av: b

äsch Tiësto är grymt bra, fast jag skulle nog inte gå på någon "spelning" i Sverige.

Postat av: julle

hahahah fy fanvad kul.

jag sa EXAKT samma sak igår kväll när vi skulle glo på kvarteret skatan. "asså david batra och johan glans. jag skrattar bara jag ser dom"



ps. toesto? åå orka. ba "azå yeah så himla bra musik"

ba nej cp skaffa musiksmak eller dö

2009-09-06 @ 19:43:43
Postat av: frida

asså, hade aldrig pallat det utan knark... min slutsats = det är bara knarkare som lyssnar på Tiësto ;) hade fan aldrig lyssnat p det hemma på min kammare liksom

2009-09-06 @ 22:19:09
Postat av: uttåkad`? jajamänsan

ingen tycker väl att det är bra musik, egentligen. fast det är väl lite fränt för de 19åriga grabbarna som gillar Volvo 240, hänga vid lokala pizzerian och som tycker att energidricka är det bästa som finns.

2009-09-07 @ 19:50:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback