GAH! GAGA

GAH! Jag älskar Lady GaGa.

Hon dör typ i slutet. Som på film. Helt crazybananas. Nej men på allvar. Hon är cool.

 

Och
Kanye West måste knarka duktigt mycket eller så har han duktigt mycket hybris som tror han kan hoppa upp på scenen i tid och otid och säga vad fan han vill.

Vad fan har Beyonce på sig? Det där var inte den Beyonce jag känner och älskar. Hur söt var inte Beyonce när hon sa till Taylor Swift att komma upp på scen med. Det är den Beyonce jag älskar.

Jennifer Lopez kläder var nästan lika hemska.

Åh. Ögongodis. Sångaren, Nathaniel Motte, i 3OH!3 är vad man kallar en snygg nörd. En väldigt snygg nörd.



PS! Kan inte Green Day bara gå och dö.

PS2! Eminem du dör inte av att du le en endaste gång.

PS3! Undra vilken låt Solange sjöng i mellankten. Womanizer?

PS4!!! Alica Keys är så frukanvärd tröttsam. Hon verkar tro att hon är den enda på jorden som kan spela på ett piano.

Kommentarer:
Postat av: E

Jag blev chockad när idiot Kanye hoppade upp på scenen. Stackars lilla Taylor började nästan gråta.



Hon är rätt avtändande i sin fula baddräkt Beyonce men dem var grymt synchade i dansen! (Sa jag just det? ÄR jag bög?)

2009-09-14 @ 04:49:46
Postat av: anna braun

henne bröst ser konstiga med. även i den röda klänningen. ser ut som dom minsta ihoptryckta sillisarna i världen

Postat av: Llveta

shynchshade?

synskadade?

zynckade?



flåt jag blir sån ibland

det betyderi nget



sen tyckte Viacom att vi hade tittat färdigt oxå

töntar!

2009-09-15 @ 17:39:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback