Högoddsare

Har satt in lite, med betoning på lite, pengar på mitt svenskaspel-konto. Jag vann 2000 kronor för några månader sedan på något som kallas Bomben. Ingen aning vad jag gjorde men något rätt gjorde jag. För att få dom 2000 bli till 20000 eller varför inte 200000 satsade jag nästan alltid på högoddsare. Om Nigerias landslag skulle vinna över Kanada i ishockey så skulle jag fått mycket pengar. Men det är visst det som är grejen med dessa högoddsare att de sällan inträffar så mina 2000 försvann fortfare än fortast så nu skall jag byta spelstil. Jag kör på Triss och pick n'click-spel. Hehe.

Kommentarer:
Postat av: SEBBE

underbart anna hehe.

Postat av: Hang the DJ

Spela alltid på motståndarlaget Blåvitt möter.

Vinner Blåvitt är det gött, förlorar Blåvitt, tja, då har man alltid cashen. Blir det lika? Segt liv, typ.

2009-09-09 @ 16:39:45
Postat av: amanda

Är DU sugen på en NY DESIGN?

Just nu har jag en tävling där priset är en väl jobbad desgin! Läs mer på min blogg för att läsa mer om tävlingen! :)



Kram / http://amandamanderstedt.blogg.se

2009-09-09 @ 17:22:42
URL: http://amandamanderstedt.blogg.se/
Postat av: Annie

din blogg är i särklass den roligaste,vassaste,rappaste=)

Högst upp på favoritsidan och man blir alltid lika glad av all rå humor../a

2009-09-09 @ 19:13:42
Postat av: anna braun

tack annie. det borde finnas fler av sådana som dig. genomärliga människor alltså. hehe. trevlig helg!



jag förlorar hellre några fjuttiga kronor än se blåvitt förlora

2009-09-11 @ 10:41:14
URL: http://sellouts.blogg.se/
Postat av: Hang the DJ

anna braun: Vackert. Jag blir tårögd.



Mot Gefle!

2009-09-12 @ 17:18:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback