Lite om mycket

Att fönstershoppa är förvisso gratis men man kommer inte hem med något. Att vara hos Sarah när hon kastar kläder hon inte vill ha längre är gratis det med och då kommer man hem med kläder. Mycket bättre. Fyra tröjor och en kjol rikare blev jag. Tack så mycket och hoppas vi gör det snart igen. Hehe.

Min älskade Sarah har nu flyttat till Stockholm och vi prata om att jag kanske skall göra henne sällskap om hon får tag på en trea. Det är en massa om men absolute inte omöjligt. Jag måste göra klart den här terminen och sen är jag fri som en fågel och Stockholm är ombyte och ombyte förnöjer.

Mamma åker till Etiopien och Addis Abeba på fredag så idag är lillskiten här och vi skall förhoppningsvis kunna äta en god middag och umgås utan att tjafsa mer än vanligt.

Var på Torget med mamma och Becka förut idag för jag skulle lämna tillbaka böcker och mamma skulle hämta ett par skor hon klackat om. Jag visste att de skulle ta en sväng om Bianco som alltid även om de nekade att de skulle göra det så när jag kom till vår mötesplats där vi skulle träffas och de inte var där gick jag till Bianco och gissa vilka som var där? Precis. Vad i helvete sa jag kanske lite väl högt men jag fick i alla fall deras uppmärksamhet och vi gick därifrån. Becka med ett par skor rikare. Man kan inte lämna Bianco utan att köpa något verkar vara mamma och Beckas motto.

Fick reda på att jag måste söka om CSN för jag hade råkat att trycka i en fel ruta. Man kunde visst ansöka om sommarbidrag fortfarande och varför fan kan man det undrar jag för jag råkade trycka in den istället för höstterminen så nu tar det ytterligare 1,5 vecka minst innan pengarna kommer. Hata, hata CSN!

Kommentarer:
Postat av: Farzad

Ser framemot dig i SThlm Anna!



Då blir det röj! Fattar du det!?!?!

Postat av: Hang the DJ

Flytta inte. Vi har ju inte hunnit bli kära ännu.

2009-09-18 @ 11:00:30
Postat av: julle

hahaha eh skojaru elleRRRR? fezt som fan, kom hit vafan ska du i snuskgöteborg att göra! gör de ba!

2009-09-23 @ 17:48:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback