Make love, not war

Man brukar säga att AIK är den enda klubben som hatar andras klubbar mer än vad de älskar sin egen.



Och försök inte ens få det här till något rasistiskt för jag känner nämligen en som känner en som gick i samma klass med en kille som hade ett konstigt efternamn. Pärzon med z tror jag. Så rasist är det minsta jag är. Nazist uteslutar jag däremot inte. Är man verkligen tvungen att skriva ut att man skämtar? Jag gör det i alla fall.


Har inte den här brassen varit  AIK i typ en månad. Vet han ens vad som står tröjan och vart Göteborg ligger. Och Jules inga kommentarer nu.

Kommentarer:
Postat av: E

Men va äcklad jag blir. Nu vill jag kissa på honom den 1a November...

2009-09-29 @ 23:04:53
Postat av: Simon

Jobbigt att du fick så rätt.. Han bad ju typ om ursäkt o sa att han inte visste va d betydde... Fast d e kärlek att se iaf. Och att gnagare hatar andra mer än de älskar gnaget stämmer ju naturligtvis inte men eftersom alla hatar oss så har vi taggarna utåt lite. Skulle inte du lämna framstjärten för övrigt?

2009-09-30 @ 21:59:01
Postat av: Simon

PS. Jävla rasist!

2009-09-30 @ 21:59:55
Postat av: GULD-ALEX

Förvånad jag blir över att se att intelligensreserven (aka valfritt AIK-fan) inte har kompetens till att skriva svenska som man förstår utan att behöva läsa ett ord i taget för att sedan begrunda och tänka efter vad som står. Not

2009-10-01 @ 01:30:55
Postat av: Simon

Haha det finns alltså fortfarande folk som skriver/säger not för att visa att de är sarkastiska.. Det hade jag ingen aning om. Coolt

2009-10-01 @ 17:16:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback