Min lycka är din lycka

Lyssnar på soundtracket till Local Color. Chris Boardman är väl en geni? Ja, det är han. När jag skriver lyssna så syftar jag på de 30 gratissekunderna på iTunes man får lyssna på som smakprov. Skall man slå till att köpa några. För pappas födelsedagspengar. Det är jag väl värd. Om min lycka är väl det viktigaste för honom.

Pappa har sagt att han skall bekosta mitt och mina syskons körkort så det är nog på tiden att vi tar det nu. Alla tre. Han kommer bli en fattig man stackaren.

Kommentarer:
Postat av: Helena

Hej Anna!



Jag är en sån där som läser din blogg i smyg, en sån där jobbig en som bara går in helt anonymt och delar din vardag. Har följt dig sedan 1000apor, och du är nog den skönaste bloggaren jag vet (usla vesslan inräknat) och jag önskar dig lycka till med studier, husdjur, familj och allt.



Tänkte bara på det här med itunes, finns de inte på spotify? Där är det ju gratis, så du slipper nalla av din käre pappas födelsedags-slant.



Ha det bäst

Helena

2009-09-13 @ 10:36:07
Postat av: anna braun

tack så jättemycket men själv hoppas jag att min fisk dör snart. hehe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback