Not

Hur botar man dagen efter-ångest bäst? Man går ut dagen efter igen.

Daniel kommer om någon timme och hämtar upp mig och sen skall vi in till stan och ta en drink och eventuellt gå ut. Går vi ut skall han sova här och det vill man ogärna. Jag måste ta svängen om Push och hämta ut min jacka jag glömde hämta ut igår. Smart.

Igår var systrarna ute och åt och hade trevligt. De hängde sen med till Locan och därefte gick det utåt. Jag hade inte ett, två eller tre sms av Ellen när jag vakna utan TOLV!!!!! arga sms. Men det är chill nu. Min favorite är nog du är världens bästa syster. NOT! Hehe.


Kommentarer:
Postat av: ANONYM

anna! du gav mig tori amos!! tack tack tack! även om du är jävligt elak mot folk i hälften av dina inlägg...

2009-09-26 @ 22:56:16
Postat av: anna braun

Äsch. elak? nä. allt görs med kärlek

Postat av: sebbe

Du lever allt som en greve anna! haha

2009-09-27 @ 22:06:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback