Tio budord

Lite konstigt hur jag vant mig att inte ha någon mobiltelefon så fort. Att säga att det till och med är skönt att inte ha någon är att ta i men jag känner inte att jag dör om jag inte har den. Men jag har varit i hårdträning. Har man inte träffat sin bästa kompis på hela jorden i ett år snart så klarar man sig utan fyllesms i en vecka.

Fick hem en sak jag idag. De tio budorden (Bibelns, inte
Fevens även om element respekt lät coolt och bra) på tio olika berlockar och jag hade på mig numero fem idag. Honour thy father and thy mother. Mamma kollade konstigt på mig.




Kommentarer:
Postat av: Anonym

Thou shalt protect thy father, and honor no one above him, unless it beeth me, thy sweet Lord.

2009-09-03 @ 12:25:16
Postat av: julle

fan va grymma smycken! ge mej en . typ den som säger "thou shall not cheat with ashet rolig lyckad 30årig musikproducent och konstnär"

2009-09-04 @ 16:29:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback