Bambi

Varit och jobbat idag och i helgen gjorde jag inte överdrivit mycket. Var på något event på SOLO på fredagen med Nickie, Lina och Jessika och sen så blev det en helkväll även om det inte var tanken. Hade på mig högklackat för första gången sedan jag bröt benet och ger mig själv A+ i betyg. Fruktansvärt subjektivt då jag snubbla till en gång men det är bara för att skorna för när man ser mig gå kan man tro att jag föddes med högklackat på. Nej men skämt åsido så känner jag mig som bambi på is som man gjorde när man började med klackar och tog ett steg i taget långsamt, långsamt, eller så vara det bara jag som gjorde så.


Kommentarer:
Postat av: cassano

hehe du skulle ju varit på push när ekwall hånglade upp göteborgs lucia

2010-04-27 @ 01:34:40
Postat av: anna braun

jag var där i fredags och tror jag såg hans vapendragare daniel da silva men är inte säker. tur för honom att jag missa det annars hade jag blivit mäkta svartsjuk. min ekwall.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback