Daniel <3

Daniel tror på allvar att jag inte har något bättre för mig än att hänga med honom varje dag. Såhär ser mitt schema ut om han får bestämma.

Tisdag: hjälpa till i hans lägenhet. Skruva ihop saker.
Onsdag: handla och fixa till hans inflyttningsfest.
Torsdag: äta räkor (och nu blev jag sinnessjukt sugen på räkor) hos honom med två andra par. Yes, jag och Daniel är det tredje paret. Snygg, snyggare, smart, smartare, ja vi har många namn.
Fredag: inflyttningsfest.
Lördag: städa.

Han frågade mig vad jag hade köpt i inflyttningspresent och jag svara.
Määääh, du kan juh inte säga.
Men du fråga juh.
Ja men det skall vara en överraskning.
Frågar du får du skylla dig själv.

Såg för övrigt
Johan Wissman på Burger King idag bakom kassan. Eller det var någon som såg ut som honom men som hans karriär går kanske man får se honom vända hamburgare på ett ställe nära dig snart.

Nej, nu skall jag läsa bok och sen sova. Det är vad jag lägger ner mest pengar på för tillfället. Böcker.

Kommentarer:
Postat av: christian

vilken sorts böcker?

2010-04-27 @ 09:10:01
Postat av: anna braun

just nu är jag insnöad på historiska skildringar om forntiden. helst bronsåldern och tegelstenar till böcker skall det vara. nej massa skit. allt från tantsnusk till biografier och några klassisker här och där. okej, klassisker slängde jag mest in för de skulle låta bättre. hehe


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback