Film

Ser på Goya's ghost och tycker lite sund om Milos Forman och gänget som antagligen trodde det här skulle bli en kassasuccé men även prisad på diverse  anrika filmfestivaler. Och Portman, hon är ful i filmen och populär film + snygg skådespelerska som spelar full = Oscar.

Skall nog döpa min unge till Oscar kom jag på. Och alla killar skall heta Glenn i efternamn. Dötterna skall heta (i ordning) Coco, Peaches och Jewel. Efternamn Margareta. Ellen säger att de låter som en bunt strippor och Amela undra om jag skämta men jag har mina personliga skäl till dessa namnval och det är inte Coco Chanel, Peaches Geldof eller sångerskan Jewel.

Snart börjar Den galne kung George och innan skall jag se slutet på Dr Zhivago från 2002 med Keira Knightly och Hans Matheson.

 

Kommentarer:
Postat av: Stråman

Men varför Coco, Peaches och Jewel? När du skriver så vill jag bums veta!

2010-04-09 @ 10:21:41
Postat av: anna braun

mamma brukar kalla mig persika för hon tycker jag är känslig när jag själv anser att jag inte är det utan att jag är hård som en kokosnöt. och jewel för jew(el). jag vet men jag tycker om namnen


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback