Människor. Människa.

Alltså, ibland känns det som att vissa namn är onödiga att ens nämna för  det är så uppenbart att det tappat sig själva på vägen men kan inte ens inse det själv.

Sen undrar jag hur dumma människor tror man är. Samma människor, eller människa som innan. Man är ute jämt, går från normalviktig till pinne, dricker massa, äter massa och sen går upp till normalviktig igen och påstår att man alltid har haft en snabb förbränning. Dricker man tre dagar i veckan och äter kanelbullar sju dagar i veckan och pendlar i vikt tror jag tror det kallas bulimi och anorexia men jag kanske är dum. Som sagt lägger jag ingen värdering i det för i ärlighetens namn är jag inte bättre själv men jag skulle aldrig påstå att jag har en förbränning från Gud om jag stog och hulka varje kväll vid toan för that's just wrong.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback