P&K

Gick till världens bästa Schönbeck igår efter jag hade varit hos pappa och stannade där tills Victor och hans Sofie skulle åka hem. Jag hängde med i bilen för jag som inte skulle ut hamnade ute och var på Locan ett tag och sen på PUSH och hade svinkul. Ellenpellen var även där och duktiga jag tog vagnen hem. Eller jag tog den två stationer och sen tröttna jag på skiten.

Daniel ringde och fråga om jag skulle med till IKEA och i med att han skulle storshoppa kunde jag inte säga nej. Tre timmar senare går vi därifrån med två muggar och ett påslakan. Sen skulle han köpa en tavla som var så stor att den inte fick plats i bilen så han ville att vi skulle lägga, alltså bara lägga och inte binda den på taket och sen ha bilfönstrerna nerdragna och hålla i den med varsin hand på var sida. Sjuktbra idé verkligen men när de började regna så gick han och lämna tillbaka den.

Han lämnade av mig vid videoaffären och åkte därifrån när jag var inne och hyrde en film så jag fick gå hem i regnet. Förvisso är det några hundra meter om ens det men våga stanna i tre minuter när jag haltat runt på IKEA i timmar för två muggar.

Skall vila lite nu och sen kommer Daniel, Ellen och Sebban på påskmiddag. Puss och kram.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback