Privat

Köpt en massa böcker från adlibris och idag kom paketet. Blev överlycklig och har just läst Alexander Schulmans och Carolina Gynnings mejlkorrespondens som de samlat ihop och gett ut som bok. Boken heter Privat och tog mig två Seinfeld-avsnitt att avverka och jag vet inte om det är ett bra betyg.

Två frågor har jag nu efter läst boken och det är
1. Hur mycket att de redigerat i efterhand när de kom på att det skulle ges ut som bok?
2. Och knullade de någonsin?

Det är vänskapsmail men känns hemligt och lite snuskigt.

Men jag tycker bara bra om Schulman, de skall gudarna veta. Han lätt mig börja bloggar på 1000apor, han är begåvad, skriver bra och hans fästmö är så vacker, elegant och skitsnygg i ett och deras bedårande barn får mig att önska att min Julia jag brukade passa skulle göra en Benjamin Button så jag skulle kunna börja passa henne igen.

Kollar på bilder från
Style by Mats och hittar en väldigt fager man som var med under Mats svensexa.



Jon. Heter alla snygga män Jon?

Kommentarer:
Postat av: gabbekul

Har också läst den. Och kan fan sätta pengar på att dom hade sex?

2010-04-07 @ 01:25:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback