Skit

Så nu åkte Manchester United ut med vilket är tråkigt då man vill se Rooney lira boll och att se Fergeuson frenetiskt tugga tuggumi som en galning.. Allt i sportväg är bara bajs nu. Frölunda åkte ut mot Linköping, Gothia mot Sundsvall och IFK spelade lika mot DIF. MOT DIF!!!!!!! Skandal. Oddsen var 6,70 om jag inte misstar mig så hade DIF vunnit och man satsat en peng på matchen hade man kunnat bli miljonär på kuppen. Fast skulle DIF vinna en fotbollsmatch? Stor chans. När helvetet fryser till is och grisar kan flyga.



Men jag åker till NY på måndag eller tisdag och det skall bli kul.

Jag älskar att jag inte har en utan tre I <3 NY-tröjar när jag aldrig varit där. Än.

Kommentarer:
Postat av: Widerstrand

Nu får du sluta vara så avundsjuk på oss Djurgårdare.(sthlmare?)

2010-04-08 @ 17:51:57
Postat av: anna braun

i fotbollssammanhang är det inget att vara avundsjuk på men ni är destu bättre på hockey. där har ni lärt er själva grundprincipen att man skall göra mål på motståndaren.

Postat av: Anonym

Köper du med en iPad, schyrre? Du glömde Leksand. Buhu!

2010-04-09 @ 00:06:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback