Tacos?

Jag och Becka har bråkat ikväll om tacos av alla saker. Jag ville ha tacos och inte hon men sen fick jag min vilja igenom och när jag tog det sista av tacosköttfärsen utan att fråga om hon ville ha bröt helvetet lös.

Du är så sjukt självisk lät det och jag förstår inte hur du kan leva med den själviskheten (hon hitta till och med på egna ord) och jag sa ingenting. Destu tystare jag blev, destu rabiatare blev hon. Jag kan det där med bråk och manipulation och lät henne svära åt mig och sen gick jag från matbordet och tacka för middagen, speciellt för tacosköttfärsen och gick in på mitt rum.

En timme senare skickar hon ett förlåt-sms till mig. Jag vann! Skall överföra pengar till mammas födelsedagspresent nu (därför vi åker till NYC) och som meddelande skriver jag tacos.



 

Kommentarer:
Postat av: Janne

Älskar att du tackar för tacosköttfärsen!

2010-04-12 @ 00:10:21
Postat av: bob

Grattis till vinsten. En fråga bara hur gammal är du? Trodde på 24-25, men eftersom du bor hemma och bråkar med lillsyrran började jag tvivla. :) Villl alltså allvarligt veta, såg nu att det ser ut som att jag drygar.

2010-04-13 @ 00:13:23
Postat av: anna braun

jag är 23 och hemmakär. vet att jag borde ha flyttat hemifrån för längesedan men...men


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback