Föräldrar

Min dator har dött. Jag vet inte hur länge det är meningen att man skall ha en dator men jag avbrukar en per år. Kära bullen är det normalt?

Nu har jag i alla fall en av mammas datorer. Den här använder hon endast till att spela harpan och taipei vid frukosten. så just nu älskar jag att mamma köper onödiga grejer.

Aporopå föräldrar så ringde min pappa mig igår sa;
Anna, jag har en fråga. Är det okej om jag seglar på min födelsedag och vi firar den ena annan dag?

Bah, öh, det är okej.

Pappa, Ellen och Daniel är sådana skämt. De tror deras födelsedagar är den viktigaste dagen på året och att alla affärer borde vara stänga och flaggstången på topp. Tur att jag är så mycket mognare. Hehe.
'

Kommentarer:
Postat av: SEBBAN

anna är bästebloggarN :D

2010-08-24 @ 10:54:40
Postat av: anna braun

äsch sluta.



eller du kanske har rätt för vem är jag att avgöra det. hehe

Postat av: Anonym

Köp en Mac Anna!

2010-08-24 @ 19:30:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback