HELG! SNART!

ORKA SKRIVA ETT INLÄGG SOM *POFF* FÖRSVINNER.

Ikväll har jag vart med Sarah <3, Nickie <3, Özgur <3, m.fl. Özgur spela på M2 och innan var vi på Manana men både jag och Nickie gick hem tidigt till allas glädje. Förlåt men Nickie skall upp tidigt och vi har båda två en mastodantpartyhelg framför oss utan dess like. Sedan vore det bra om jag kom hem tidigt någon dag då och även tagit vagnen hem. Duktig flicka, MVG+ med guldstjärna.

Sedan vet man aldrig om  jag blir inringd på jobbet.

Fick en konstig känsla på vagnen. Hörde en tjej prata i sin mobbe om kvällens date och kände på mig att det är någon jag träffat innan. Senast jag kände något sådant så starkt var när jag gick av samma vagn som en kompis kompis gick på och vi heja. Han har träffat samma kille som jag skall träffa nu kände jag och hade jag rätt? Ja. Han dumpade henne och sen skaffe vi tre ungar, hund, volvo, villa, vinterhus i Alperna, partyhus på Ibiza, etc etc.

Nej. Det blev inget mellan han och mig eller han och Lina och det konstiga är att jag har glömt av hans namn helt.

Nu skall jag somna till Alla älskar Raymond och drömma om kladdkaka med grädde och hallonsås.

Lördagens kräftskiva kommer bli sinnes med dresskod: kräftigt och imorgon får jag träffa Lina.

På söndag fyller Ellen år men vem fan bryr sig. HEHEHEHEH. ALLA BRYR SIG! 

¨¨

Fina, snart 20.


Kommentarer:
Postat av: Fix

Alla har väl legat med alla i den här jävla byhålan?!

2010-08-27 @ 17:21:30
Postat av: anna braun

så du menar att jag och mina syskon borde alla vara glad av vi föddes med tummar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback