Schaaaa

Det här är min profilbild på facebook. HAHAHAHA. Pinsamfjortisvillhauppmärksamhetinnanminabröstdödarmigdetgördominnanmenvafan.



Ibland känner jag att jag har så mycket skit om människor att jag skulle kunna fucka upp deras liv för alltid. Eller jo, det har jag, men jag skulle aldrig orka göra det.

Människor gör vad dom vill och sen får dom stå för det. Det roligaste är att män, de starkare könet, är så sköra psykiskt. Dom vill att man skall klappa dom, pussa på kinden och säga att allt ordnar sig.

Jag är en people-person. Säger någon att dom tycker om mig så ryggar jag tillbaka men sen kommer jag i underfund med hey, han tycker om mig och svårare än så måste det inte vara. Så då tycker jag om personen i fråga tillbaka. Men när det går åt helvete tar det mig 3 dagar att komma över personen i fråga och sen kommer man aldrig få mig igen. Eller en kille fick det men det var för att han hade en snygg drinkvagn med några tomma flaskor som han tyckte var snygga. Min haka är fortfarande på golvet, kan någon plocka upp den? Men sen är hans idol Don Corleone och spelar fotboll. Man kan inte ha höga krav på dom.

Inte så att man spelar TP med dom utan det blir barngeni där den svårare frågan är om ABBA en musikgrupp eller ett hopprep. Typ.

Kommentarer:
Postat av: Retox

Jag fattade ungefär ingenting, men bilden var trevlig!

2010-08-15 @ 12:14:35
Postat av: anna braun

jag fattar inte heller så mycket men jag tyckte det lät vettigt då. ööööööh


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback