Tja

Min mamma säger:

Ring mig när du skall hem så hämtar jag dig.

Jag svarar:

Nej, jag tar vagnen skall inte stanna så länge.

Hon säger:

Jo, ring mig.

Jag har kul, dansar (typ), träffar gamla kompisar (som alla talar gott om min pappa som föreläsare. Säger att han är rolig och så. Precis som jag. A-man sa att han hade kollat på klockan och ville ha lunch och pappa hade gått fram och sagt; klockan går inte fortare för att du kollar på den. I alla fall) och sådant. Tar inte sista vagnen för mamma sa, RING MIG.

Jag ringer sen och så är hon sur.

Fett shcysst.

Fett snällt (som hon skrev i ett sms när hon hade överfört pengar till mig. Är du fjorton? Hon klär sig i och för sig som det. För varje år blir klänningen kortare med en cm och hon är inte ung if you know what i mean).

Och inga sådana tankar. Vad elak hon är mot sin mamma. Mamma vet min jarong, hon älskar mig och jag ÄLSKAR HENNE!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Fråga: Har du ärvt brösten av henne? If yes, I'll have her.

2010-08-20 @ 19:00:34
Postat av: anna braun

nej det har jag inte. jag trodde stora bröst var ute nu

Postat av: Anonym

Stora bröst är det nya svarta. Every day. Däremot inte sagt att små bröst kan vara nog så attraktiva. Men du är ju mer än ett par bröst. Ja, jag vet.

2010-08-20 @ 21:15:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback