Susan Lucci



39 år äldre än mig. 39 år!!!!!!!! Skulle döda för att se ut så idag som 25åring.




Ingen av jag, mamma, Becka, Ellen, Micke eller Sebban vann något ikväll på Bingolottos uppesittarkväll. Inte en bil, resa till Mexico eller ens 10 000. Älskar när man har tre i rad och börjar knappa in numret till Bingolotto och tänka att snart så är färgfemman min. Snacka om besvikelse om man vunnit 25 kilo kaffe som man kunde göra förut. Tankarna lär gå ungefär följande. Eller i alla fall för mig: Personen innan mig vann 25 000 i resor, 10 000 i bensin och en miljon men jag fick 25 kilo kaffe och jag dricker inte ens kaffe. Chill.



Vi zappade mellan Filip & Fredrik vs. Holm och att slå straffar var inte riktigt Filips grej.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback