Prata om det

Jag ogillar verkligen Quetzala Blanco. Jag tycker aldrig hon skrivit något bra och då har hon bloggat sedan urminnestider. Hon försöker vara träffsäker och sarkastisk men det blir bara pannaka av det hela. Hon är lite av en Katrin Zytomeirska som försöker vara creddig och snygg det finns väl inget som är så creddigt som att vara nöjesredaktör på Nyheter24. Men snygg är hon.

Nu har hon även skrivit det mest hjärtlösa blogginlägget någonsin. Och då räknar jag med alla blogginlägg av alla bloggar i hela bloggvärlden. Hon har inte inte en endaste poäng i sin text om Cissi Wallin.

Det enda jag funderar på är om en våldtäktsmans yrke har någon betydelse. Att det är en känd medieprofil som har våldtagit poängteras och inte bara i Cissis egna text utan även av Aaron Israelsson som är chefredaktör för Nyheter24 där Wallins text publicerades.

Jag tycker personligen att det är bra att fördämningarna brustit och jag är till exempel tacksam över att Cissi Wallin ville berätta sin självupplevda och ohyggligt skakande historia om när hon utsättes för övergrepp av en känd medieprofil just hos oss. Det är viktigt och relevant vittnesmål.

Själv tycker jag han borde tycka det är mer viktigt att hon delar med sig av sin historia än att hon delar med sig av sin historia där övergreppet skedde av en känd medieprofiil. Men vad vet jag, kanske är han mer intresserad över att fler klickar sig in på Nyheter24. Nääää. Så kan inte fallet vara. Vilken hemsk människa jag är som trodde något ont om honom.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hon är ju dum i huvet.

2010-12-22 @ 14:55:40
Postat av: FB

Vari ligger det hjärtlösa i Blancos inlägg om det med säkerhet inte kan konstateras att Wallin blivit utsatt för det brott hon påstår sig ha blivit utsatt för?

2010-12-22 @ 16:28:01
Postat av: Anonym

Quetzala Blanco. Är hon trevlig? Är hon smart? Är hon fashion? Eller är hon bara en plastikopererad anorektiker/bulimiker som har fått för mycket utrymme? Sen vet ju alla att den kände medieprofilen som diskuteras är F*e*r*k V*r*a*en... Hang him high!

2010-12-22 @ 23:44:20
Postat av: anna braun

varför skulle hon påstå att hon blivit våldtagen av någon som hon dessutom inte namnger. sen att snacket har gått om hon länge gör väl det mer sannolikt att han inte är helt hundra.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback