Danne the man

Lycka är när Daniel kommer förbi utan smutstvätt. Jag kan lika gärna köpa underkläder tills den nya tvättmaskinen kommer. Pappa får betala. Daniel skall iväg och åka snowboard i en vecka så det blir 14 kalsonger som skall inhandlas och jag hänger gärna med när han skall köpa dom. Jag tar varje chans jag får när det kommer till att se Daniel i bar överkropp. Eller inte.

Tänkaren och filosofen Daniel satt tyst i fem minuter vilket inte inträffar så ofta.

Vad tänker du på?
Nej, inget.
Men säg?
Jo. Är det inte lite konstigt att man bara äter lunch en gång per dag?


Många givande samtal hinner det bli när man umgås med en sån skarpsint människa.


Kommentarer:
Postat av: FB

Du har inga nya anekdoter som rör din pappa att dela med dig?

2010-02-18 @ 00:11:23
Postat av: Anonym

min pappa? nej han är nog mest sur över att jag inte hänger med till stockholm om 1 1/2 vecka

2010-02-18 @ 00:32:31
Postat av: sarah

och varför ska du inte med?



På lördag kan vi väl föra här..?

Postat av: christian

angående skarpsynthet: detta är kul. I årskurs 8 hade jag alltid med mig fryst vatten i en halvliters PET-flaska till skolan och en dag när det hade börjat smälta frågade en klasskompis: "Hur fick du in den där stora isbiten i flaskan?"

2010-02-19 @ 13:50:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback