Fares

Jag har tänkt på det där med syskon och hur hemskt det måste vara att ha ett syskon som verkligen är hundra gånger vackrare än sig själv. Enligt är Daniel är både mina systrar sötare än mig men han har ingen aning vad han pratar om. Uppenbarligen var han inte vid sina sinnes fulla bruk den dagen.

Ett bra exempel är Josef Fares och Fares Fares. Vem som är den heta av den behöver jag nog inte ens gå in på närmare. Däremot kan jag se på Josef Fares att han kommer åldras 30 år över en natt snart.

Åh, kolla på min pojkvän! Han var så söt när han var yngre. 
Ja verkligen. När var det?
För ett halvår sen.

Hela kvällen har jag har haft datorn i mitt knä medan jag har twittrat, röstat på Ola och gjort fotövningar som min sjukgymnastik sa till mig att göra. Jag har även sett
An Education som var småputtrig och längtar efter nästa vecka lite halvt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback