Hemmafredag. Igen.

Tror inte Daniel är hemma hos mig för att hänga med mig utan snarare för att umgås med min mamma och mina syskon. Det första han frågar mig varenda gång han skall komma över, vilka är hemma? Är Lilla My och Bigfoot hemma? (hans smeknamn på mina systrar) Brita då?

Idag stod han och mamma och diskutera kök i timmar då han totalrenoverar, alltså TOTALrenoverar, hela hans lägenhet som han HYR. Kanske inte världens bästa drag men inte det sämsta heller för köket var verkligen under all kritik. Nu kommer det bli vitt och fräscht och vill man komma över och titta måste man ha med sig inflyttningspresent samt kvitto om han vill lämna tillbaka den. Hehe.

En till hemmafredag har passerat men efter en vecka med sjukgymnastik och övningar hemma varje dag och ofta så skall jag återgå till mitt vanliga liv nästa helg med utgång efter utgång om jag så känner för det. Och date skall jag med på. Jag som bjöd ut, very Gudrun Schyman av mig.

Skall se Lida som går på TV och sen skall jag nog sova. Kan summera dagen med ett ord. Givande. Only kidding.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback