Inspiration is my nation

Jag hatar människor som har sparat ner en massa bilder på datorn och döpt mapparna till tidlösa skönheter eller inspirationsbilder och sådant skit. Jag avskyr dom nog lika mycket som människor som säger sig se på dokusåpor för det är kul att se människor interaktivera med andra i verkliga livet. Öh. Tänkt på att kolla ut genom fönstret? Själv älskar jag dokusåpor för det är sex, drugs and rock n'roll eller i alla fall fylla, sex, gräl, gråt och skratt.

Vill inte ha något sagt alls med detta utan postar istället två bilder på vackra blonda skönheter som inspirerar mig.




Kommentarer:
Postat av: Storkjävel

Boogie Nights!

2010-02-07 @ 12:38:00
Postat av: Anonym

Tack för tipset om Bat For Lashes! Riktigt bra!

2010-02-07 @ 14:47:31
Postat av: Stefan

Vi vill se massa bilder på en annan snygg blondin... ledtråd: hon heter Anna och bor i Göteborg.

2010-02-07 @ 15:15:39
Postat av: anna braun

stefan: ge dig.



lyssna på rosin murphy (you know me better, primitive, tell everybody) med!




Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback