PR

Jag har lite problem med uttrycket, ni bjuder verkligen på er själva, för finns det inte väl en distinkt skillnad på att bjuda på sig och vräka sig ur saker som ingen har frågat om. Tänker giventvis på Glamourama och hur Petra berätta att hon gick hem med en kille och innan sexet skall inledas kommer hon i panik ihåg att hon har en tampong i sig och drar ur den och kastar den i killens soffa. Eller när Anna berättar att hon gick hem med en kille och hade sex och han hade en stor kuk eller när Mikaela säger att Petra däcka på toan igår. Man kan väl framstå som roliga it-girls ändå? Tanken är väl ändå att det skulle bli ett svenskt The Hills eller The City och inte föra tankarna till Paradise Hotel.

Ingen PR är dålig PR sägs det och Hibbs som jobbar i den branschen hoppas jag har koll. Time will tell. Klart som fan intresset för dom kommer vara större än någonsin för dom nu men när stormen gått över undrar jag om det var värt det. Blir dom glamourtjejerna med hela Sverige eller kommer dom slängas i samma skämsfack som Linda Rosing efter några år.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

linda rosing- facket!!!

2010-02-09 @ 10:26:17
Postat av: E

Definitivt Trosing stämpel. Låter så pinsamt så jag orkar inte ens titta på det och skapa mig en egen uppfattning.

2010-02-09 @ 13:25:45
Postat av: Anonym

Anna Hibbs kan ingenting om PR och har inte jobbat med det överhuvudtaget. Hon är en bortskämd skitunge som lever loppan på pappas pengar.

2010-02-09 @ 14:51:37
Postat av: Janne

Vad hände med det långa inlägget om sisjön tiden?

2010-02-10 @ 11:29:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback