Våga gå ut högstadiet

De senaste två veckorna har vattnet stängts av här i lägenheten då och då. Jag vet inte vad de gör med de är i alla fall några hantverkare/rörmakare/idioter som håller på. Varje gång vattnet stängs av eller de skall vara i lägenheten har de hört av sig i tre dagar innan men icke idag.

Ställer mig i duschen, slår på duschkranen och vattnet uteblir. EXCUSE ME MOI. Jag går inte utanför dörren med fett hår och som blond gör jag verkligen inte det. Blev så arg så att jag inte visste vad jag skulle ta mig till och gick till andra duschen för se och vattnet fungera där vilket det inte gjorde. Prövade alla handkranar som fanns och märkte att den på Beckas toalett fungera. Dock var vattnet iskallt.

Tog alla PET-flaskor jag kunde hitta, fyllde dom med iskallt vatten, in i duschen, schamponera håret och det iskalla vattnet över mig. Skakade av kyla och var tvungen att gå till Beckas toalett två gånger och fylla på vatten innan schampot och löddret var helt ursköljt. High life!

De hade lämnat en lapp angående gårdagen men det är inte svinroligt att gå upp sju för att duscha och sen somna om i två timmar och iväg till skolan. Frågade om toan var kvar sen när jag kom hem och han svara att ja, den ena har man kunnat använda hela dagen och så skratta han åt mig. Aha, okej. Ni kände inte för att säga det innan jag får urinvägsinfektion djävla idioter mumlade jag. Tyst.

Som straff skall jag inte heja på dom i trappuppgången. HAH! Där får dom.

Kommentarer:
Postat av: Storkjävel

EXCUSE ME MOI?

2010-02-04 @ 14:31:53
Postat av: Mattias Grannen

hahahahahahahahahahahahahahahaha din blogg är ju underbar :D ja jäkla gubbar... börja borra halv åtta kan dom med o göra guuuuud va ja hatar hantverkare...

Postat av: xxx

bilder på hur det gick till när du "duschade"?

2010-02-05 @ 12:54:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback