Be cool, stay in school

Jag älskar när Stureplans bruttor skall börja plugga. Det blir ett djävla tjat på dom om sina studier och färgglada kollegeblock, överstrykningspennor och Ordning & Reda pennfack kommer att fotas febrilt.

Jag har pluggat sedan 2005 och tro mig det är ingen big deal. Alla klarar av det. Sen att hon skall plugga till civilekonom är humor i sig. Jag har alltid tyckt om siffror. Öh ja, siffror är kul när de är ens saldo.

Peyre frågar sig om hon skall gå på Elle-galan i år. Såklart hon skall! Hon kommer vinna årets bäst klädda och senare i år blir hon bjuden till Nobelfesten och vinner där med. Jag kan fortfarande inte komma över att hon är i USA på grund av talangvisum. Humor, humor, humor.

En sak till bara. Jag förstår inte varför den där Jon bloggar på engelska. Är han the big deal utomlands eller är han bara sjukt internationell?

Kommentarer:
Postat av: ött

jon har uttländska läsare, därav språket..

2010-01-11 @ 03:37:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback