Britabil

Det går så mycket skit på TV under jul och nyår att  jag kände att jag var tvungen att ta mig till videoaffären och hyra film för min egen överlevnad vilket var lättare sagt än gjort. Jag fick inte gå ensam för att det är halt ute och sen fick jag fick inte ens gå.

Mamma tyckte vi skulle åka bil de 300 meterna till videoaffären pga av is och kyla. Jag sa att det skulle vi inte göra och satte på mig en tröja och tog mina kryckor och hoppade till videoaffären med mamma ett steg bakom mig. Väl framme vid videoaffären sa jag till henne att hämta bilen så jag kunde åka Britabil de 300 meterna tillbaka för det var ganska kallt och isigt. Har inte mamma höga tankar om mig tänker inte fan jag heller ha det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback