Fish Tank

När jag sätter mig i bilen säger pappa: åh du har mössa på dig. Vad duktigt.
Ser du inget annat som är annorlunda?
Nej, det skulle vara mössan i så fall.
Inget annat?
Har du klippt dig?


Så med andra ord gör er aldrig fina för era karlar tjejer för dom märker det inte eller skämta till det helt crazy som jag gjorde med pappa.

Vi såg Fish Tank och det var den bästa film jag sett i år. Nu är det i och för sig bara januari men den var verkligen bra och gav duktigt med ångest när man gick därifrån. Pappa jag bråka över vilken popcornmeny vi skulle ha som vi på allvar gjort varenda gång vi gått på bio tillsammans sedan 2000 och jag förstår inte varför för jag vinner alltid. Satte ner popcorna på golvet, lägger ner kryckorna och skall sträcka ut mitt onda ben och lyckas putta till popcorna så de hamna över hela golvet.


Kommentarer:
Postat av: Christina

åh den verkar ju riktigt bra!

2010-01-25 @ 16:28:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback